Így írok én...

Néha rocker a rockerekről, helyekről ,zenéről, életről meg hasonlókról. Néha lány a lányokról, fiúkról, szerelemről, ilyesmikről. Néha ember az emberekről, a nagyvilágról, a mindenről, a nagy semmiről.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mongooose (törölt): Kedves Jaruri! Nagyon örülök, hogy megosztottad Gyimóthy versét. Nem rég találkoztam vele és nagy... (2009.03.06. 09:19) Két vers a magyar nyelvről

Linkblog

Nem mind metál ami fémlik...

Jaruri 2009.01.11. 22:45

Nem olyan régen visszaregisztráltam egy közösségi oldalra, ami egy bizonyos zenei réteg kedvelőit gyűjti össze. Anno azért töröltem magam a rendszerből, mert felettébb unalmas lett a dolog. Mindig ugyanazok az arcok, az übermenők, a partyface-k... Legalábbis az oldalon mindenképpen - az életben meg kitudja. Beregelsz, kapod az üdvözléseket, a pontokat - nah igen, lehet pontozni egymást, ami oké lenne mittomén néhány mondatnyi beszélgetés után vagy ilyesmi. De tök ismeretlenül nyomják a pontokat és amikor visszanézek, hogy ugyan mért, látszik nála az x száz felhasználó pontozása. Na tessék, ezért. Leszarja, hogy milyen zenét hallgatsz (itt persze nem Spears asszonyra gondolok...), vagy hogy bányarém vagy e. Megkapod a maximumot, mert valamiért nem szokás kevesebbet adni. Tiszta forrókutya, csak épp metál kiadásban.
Képeket is lehet felrakni. Hát beszarás... Nem egy közösségi oldalon megy ez a pózerkedés, fiúk félmeztelen, izmokat kidomborítva, nadrág ágyékig letova, a lányok meg szinte pénzt kérhetnének a képek megnézéséért... Vagy az már kurválkodás lenne? Nem tudom, ez elég érdekes kérdés...


Szóval rá kellett jönnöm, a rockerek sem (sokkal) jobbak az átlagnál, legalábbis van egy réteg ami engem elborzaszt. Gót, blekk, def, halál, vér stb... A zenét szeretem én is, de nem értem meg ezeket a srácokat. A képek temetőkben készülnek, annyi a festék fiún/lányon, hogy az arcát nem látni. Nem vagyok én a festék ellen, sőt a temető is bőven belefér... Csak ez a tömeges megjelenés. Minden második vámpírnak képzeli magát. És nem csak a tizenévesek. Persze ők a túlnyomó többség, de vannak szép számmal huszonévesek, sőt biztos találnánk idősebbeket is.
Azon kiakadtam, hogy kiscsaj (nem volt több 16nál) nyalogatja a kést és úgy fényképezik. Most ezzel mit akar bizonyítani? Az ilyennek én azt kívánom, hogy legyen életlen és rozsdás, egyszer vágja meg a nyelvét, többet nem bohóckodik annyi szent!
Ott vannak a nagyon trúk. Na őket is tudom szeretni... Ők azok, akiknél nincs nagyobb metálos a földön. Persze akad belőlük jónéhány. Most döntsék el, hogy ki az igazi... :D :D :D
Van még egy "kedvenc". Én igazából csak gótpicsáknak hívom őket. Sok sok olyan kis és nagy csajt kell elképzelni, akik mindenáron Mortisha Addams-re akarnak hasonlítani. Be kell vallani, néhány esetben félelmetes a hasonlóság. Egyébként kíváncsi lennék, hogy hétköznap is így járnak e, vagy csak a fényképezőgépnek öltöznek fel... Persze ha fényképezőgép van a közelben, akkor egy egész memóriakártyát teli kell kattogtatni, aminek a 90%-a fel is töltődik az oldalra. Na de ha ez nekik jó...
Viszont ami nagyon idegesít, az a meztelenkedés. Mert bizony, az is megjelenik az oldalon, bár minimális mértékben. Két embernél láttam, hogy többet is megmutatnak magukból mint amennyire én kíváncsi lennék- ez nekem bőven sok is volt. Persze az én hibám, hogy megnézem őket, mert nem lenne muszáj, ebben igaza is van mindenkinek. De akkor is. Ez nem társkereső oldal vagy mit tudom én (lehet így társat keresni egyáltalán?). Legyen kép az emberről, oké. De ne 5 milliárd. És ne olyan ami egy nyuszis magazinba is elmenne, mégha jól is néz ki az illető. Mert jól néz ki tény. Én meg annyira nem. :D :D :D De nehogy valaki azt higgye féltékenység. Nos a képekre biztos nem... Azért én szeretek részleteket megtartani magamból magamnak és a fiúmnak - vagy a leendőnek... Hol van a női titokzatosság, ha két tenyérnyi rongy választ el a pucérságtól?
Oké, persze lehet, hogy ez az én (és csak az én - bár ezt nem hiszem) véleményem, mert nekem eszembe nem jutna néhány bókért vagy mittomén miért meztelenkedni, még ha én lennék Carmen Elektra is...

Amúgy jó kis oldal ám ez. Lehet haverkodni, sok érdekességet tudhatsz meg, cikkeket olvashatsz, koncertnaptár van, ilyenek.
Igazából magát az oldalt csak pozitív kritika illetheti, mert a kezdeményezés jó, a lehetőségek tárháza végtelen. Talán volt idő amikor úgy is működött a dolog, ahogy szülőatyja megálmodta...
Negatív véleményem csak az emberekről van. Nemhiába, na. Tudjuk, hogy divat "rokker"-nek lenni. Most meg még ez az emo is... Szépen vagyunk, kéremszépen... De elmúlik ez is. Legalábbis nagyon remélem. :D :D :D
Talán eltűnnek a pózerek, vagy felnőnek vagy mit tudom én. És talán kevesebben lépnek a helyükbe... :D

Címkék: közösség rock metál divat rocker

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyiroken.blog.hu/api/trackback/id/tr72871857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása